Broń Noela: Catastrophe Blade
Nowa broń dla Noela. Nomadzi korzystają z tych potężnych mieczy, by zadawać serie szybkich ciosów. Zwiększa szybkość odtwarzania wskaźnika ATB.Broń tą można zdobyć w sklepie Chocoliny. Dostępne będą także ulepszone wersje tej broni.