Broken Universe - Tower Defense
Bum! Eksplozja zniszczyła cały wszechświat. Można nawet powiedzieć, że jest... zepsuty. Roco z pomocą grupy naukowców musi chronić swój statek przed nadchodzącymi atakami. Pomóż Roco osiągnąć swój cel i zniszczyć fale wroga w tej wyjątkowej grze typu tower defense. Twój mózg jest twoją największą bronią. Zdecyduj, gdzie wylądować i jak wyrwać się z rąk wroga. Mnóstwo smakołyków Blokuj wszystkie ścieżki lub prowadź potwory wzdłuż długiej linii ognia. Dowiedz się, które wieże i bariery najlepiej pasują do Twojego unikalnego stylu gry.