Broken Sword 5 - Klątwa Węża
Wiosna w Paryżu. W galerii padają strzały. Napad… morderstwo… początek kolejnej wspaniałej przygody z serii Broken Sword. Laureat licznych nagród, Revolution Software, prezentuje kolejną odsłonę klasycznej serii. Przejmij kontrolę nad nieustraszonym Amerykaninem George’em Stobbartem i wygadaną francuską dziennikarką Nico Collard. Rusz tropem skradzionego obrazu i odkryj morderczy spisek, którego początki sięgają czasów starszych niż słowo pisane… Gracz w roli nieustraszonego Amerykanina, George’a Stobbarta i wygadanej francuskiej dziennikarki, Nico Collard, znajdzie się na tropie skradzionego obrazu i odkryje morderczy spisek. Spisek, którego początki sięgają czasów starszych niż słowo pisane...