Breathedge
Przetrwaj w otwartej przestrzeni kosmicznej! Wraz z nieśmiertelną kurą odkryj prawdę stojącą za nagłą katastrofą statku kosmicznego. Twórz narzędzia, pilotuj pojazdy, a nawet kontroluj stacje kosmiczne, aby przetrwać i przeszukać szczątki statku. Ogromny karawan kosmiczny ulega zniszczeniu w głębi kosmosu, pozostawiając obszar wypełniony gruzem, trumnami, martwymi pasażerami i tobą. Przetrwaj w tym międzygwiezdnym śmietniku, odkryj globalny spisek, uratuj księżniczkę i nie łam sobie palców, naciskając klawiaturę, podróżując po całym świecie. Nasi przodkowie potrzebowali dużo czasu aby się rozwinąć, , ponieważ nie mieli taśmy izolacyjnej. Ty ją masz i wiesz jak z niej korzystać. Dzięki temu magicznemu artefaktowi możesz stworzyć wiele bezużytecznych przedmiotów i wyrzucać je ze śluzy! Można dzięki temu stworzyć też wiele przydatnych przedmiotów, ale należy zachować ostrożność, ponieważ może to spowodować ukończenie gry.