Brawlhalla: Battle Pass Classic 2: Synthwave Reloaded
Wybierz się na nostalgiczną przejażdżkę po Sun Drive City i ponownie przeżyj epicką podróż Nix w czasie i przestrzeni, aby w pełni wykorzystać jej potencjał. Zakup Złotego karnetu zapewni dostęp do nagród dzięki karnetom bojowym, np. skiny, avatary, emoty, emoji i inne nagrody dostępne jedynie z Gold Track. Gracze będą również zdobywać boostery i jeszcze szybciej odblokować nagrody. Gracze będą mogli natychmiast odblokować skin progresji Future Wave Val, podium progresji Arcade Nights, sidekick Cyber Fly i avatar Digital Break. Uwaga: Karnet bojowy traci ważność w środę, 19 lipca 2023 r., o godzinie 09:00 czasu UTC. Po tym czasie dalszy progres nie będzie możliwy. Przyznawane będą jedynie odblokowania zdobyte do tego czasu.