Brawl Chess - Great Heroes
Oto 5 nowych bohaterów. Załóż zbroję i graj jako potężny barbarzyńca lub chwyć łuk jako elf-wojowniczka. Stań na czele armii jako krasnolud o złotym sercu lub słodka wróżka, która marzy o pokonaniu wrogów. A jeśli lubisz ekscytującą imprezę, fajny duch już na Ciebie czeka. Gotowy do bitwy?