Od Stilesville po Tokio, te najlepsze przyjaciółki prezentują modę, osobowość i aurę w tym dodatkowym pakiecie modowym. Zaprzyjaźnij się z Felicią, znaną jako Glam Gecko – jej znak rozpoznawczy to zamiłowanie do stylu glamour i pięknej przyrody. Możesz też dołączyć do Kumi, zwanej Lucky Bug, która dzięki swym umiejętnościom fotograficznym może rozsławić dziewczyny. Te kultowe nowe stylizacje w miejskim krajobrazie zachwycą wszystkich!