BQM - BlockQuest Maker
Wskocz do świata Block Quest Maker „BQM” i zbuduj własne lochy pełne łamigłówek, labiryntów i pułapek. Tajne drzwi, spadające skały, hordy potworów - rzuć im wyzwanie i awansuj na wyższy poziom. Przesuń skrzynię i odkryj jej sekret lub stwórz własne! Używając prostych opcji „stwórz” i „połącz”, tworzenie lochów jest łatwe jak budowanie z klocków. Wyobraźnia i chęć zabawy to jedyne czego potrzeba. Puzzle, akcja, fabuła – a co będzie w Twoim labiryncie? Stwórz swoją planszę i podziel się nią z innymi graczami. Rzuć wyzwanie całemu światu! Ale nie martw się! Jeśli tworzenie lochów nie jest dla Ciebie to możesz skupić się na graniu w plansze, które stworzyli inni użytkownicy. Graj Rzuć wyzwanie graczom i stworzonym przez nich lochom. Czekają na Ciebie różne rodzaje plansz i rozgrywek. Używaj bomb, strzał, różdżek i odkrywaj sekrety! Twórz Zbuduj własne lochy i zawstydź innych graczy. W Edytorze możesz zaprojektować własny labirynt i rzucić wyzwanie użytkownikom z całego świata. Wszystko zależy od Ciebie! Pobieraj opłatę za grę w Twoim lochu i stań się najpopularniejszym twórcą, a wzbogacisz się! Czy uda Ci się rzucić świat na kolana?