Booom-Slang! (Preview Demo)
Conductor Chaos zaprasza na najbardziej premierowy festiwal wyzwań wysokiego ryzyka w historii, Booom-Slang! Czy masz to, czego potrzeba, aby zostać nowym gwiazdorem? Czy potrafisz przezwyciężyć maniakalne rękawice, które wymyślił ten szaleniec? Czy będziesz w stanie pokonać jego potworne chimery, śmiercionośne roboty śmierci i szalenie pokręcone procesy? Jak wypadniesz na tle swoich niebezpiecznych rówieśników? Zastanawiam się... czy jesteś przygotowany na Booom-Slang!? Przygotuj się na chaos w trybie Top-down, Twin-Stick Shooting, łącząc stylizowany styl artystyczny low-poly z szalonym materiałem filmowym w pełnym ruchu, aby stworzyć wyjątkową i uderzającą mieszankę wizualną. Bum-Slang! ma wiele trybów gry dla jednego i wielu graczy, w tym szalony tryb fabularny, tryb awaryjny do treningu i tryby dla wielu graczy, aby rzucić wyzwanie znajomym, z wieloma innymi trybami i mapami w pracy. Tryb podróży dla jednego gracza stawia cię w sytuacji nowego obiektu testowego, mam na myśli uczestnika, którego zadaniem jest pokonanie wyzwań postawionych przez twórcę i showrunnera Booom-Slang! festiwal, sam Dyrygent Chaos. Będziesz musiał pokonać każdego stwora, który ten stworek rzuci na ciebie, przebić się przez każdą zastawioną przez niego pułapkę i użyć każdej broni i umiejętności, które osiągnięto, aby dotrzeć do końca tego labiryntu szaleństwa. Multiplayer w Booom-Slang to nowatorskie i unikalne połączenie Player vs Player (PvP) i Player vs Environment (PvE), w którym do 4 uczestników rywalizuje ze sobą w 3 różnych aspektach w tym samym czasie: bezpośrednia walka, polowanie Creeps i zbieranie skarbów. Daje to uczestnikom więcej niż jeden sposób na osiągnięcie różnych form zwycięstwa, jednocześnie musząc mądrze wykorzystywać zdobyte punkty łowieckie i skarby na ostateczne ruchy, jeśli chcą zdobyć przewagę w walce, zachowując jednocześnie wszystkie typy wyników w rywalizacji. Uczestnicy zostaną również nagrodzeni unikalnymi tytułami i odznakami za używanie unikalnych stylów walki, wykorzystywanie różnych umiejętności oraz popisywanie się nowatorskimi strategiami i taktykami. To jest darmowe demo dla Booom-Slang! i zawiera niewielką część trybu gry dla jednego gracza, pełny tryb gry na torze awaryjnym oraz ograniczony, ale potężny wybór aren dla innych trybów gry dla jednego i wielu graczy. Ciesz się i śledź Skermunkela, aby być na bieżąco z postępami w rozwoju i premierą pełnej gry.