Bonus przedsprzedaży
▶ Bonus przedsprzedaży Rozpocznij trening bohaterów z „Zaawansowanym pakietem wzmacniającym”! ■ Pakiet zawiera: - Bransoleta zwycięstwa (sprzęt, który podkręca zdobyte PD) - Pełen zestaw fasolek treningowych (przedmioty do trenowania postaci) - Strój Mrocznego Cesarza * Ten bonus jest dostępny tylko dla tych, którzy zakupią grę przed 14:59 13 listopada 2025 (GMT).