Bombslinger
Załóż poncho Bombslingera, bezwzględnego bandyty, który porzucił drogę występku i został spokojnym ranczerem. Niestety, jego ranczo spłonęło a wybranka zginęła tragicznie z rąk jego byłego kompana. Teraz jedynym wyjściem jest krwawa zemsta. Zdobądź biegłość w klasycznej sztuce rzucania bombami, by zdziesiątkować całe hordy wrogów. Do dyspozycji masz grę samodzielną z poziomami generowanymi automatycznie, rozwojem umiejętności postaci oraz całą gamą przedmiotów o wielkim potencjale ofensywnym lub defensywnym. Gdy samodzielna zabawa cię znuży, rzuć wyzwanie swoim znajomym i zorganizuj zaciekły, 4-osobowy pojedynek na śmierć i życie!