Bojowy rumak
W wielkim świecie Red Dead Redemption można znaleźć mnóstwo różnych koni, ale żaden z nich nie będzie silniejszy, szybszy ani wytrzymalszy od bojowego rumaka. Czy to podczas nalotu na kryjówkę gangu, eksplorowania pustkowi w poszukiwaniu skarbów, w momentach desperackiej ucieczki przed prawem, czy w niemal każdej innej sytuacji, koń bojowy zawsze zapewnia jeźdźcowi nieocenioną przewagę.