Bohaterski Malakhim
Zagraj jako Malakhim Kython, tajemniczy i mroczny zabójca o nieznanym pochodzeniu. Użyj potężnej magii krwi, by wzmocnić ruch oporu i chronić Ancarię. Ten pakiet zawiera postać Malakhima Kythona, w którą można się wcielić.