Bloons TD 5: Tryb Odysei
Przygotuj się na gniew Posejdona w nowym, ekscytującym trybie Odysei! Co tydzień społeczność Ninja Kiwi będzie oddawać w wasze ręce epicką przygodę, specjalnie dla najwytrawniejszych poszukiwaczy przygód. Zajmij do 5 tras, mając jedynie pojedynczy zestaw żyć. Czy potrafisz stawić czoła wyzwaniu i zdobyć czekające na Ciebie nagrody?