Blood West: Scavengers
Gra „Blood West: Scavengers” wprowadza do serii Blood West długo oczekiwany tryb roguelite bez końca! Sprawdź, jak długo uda ci się przetrwać, spotykając znajomych przyjaciół i starych wrogów w niekończącym się, dziwacznym Dzikim Zachodzie!