Blokada siedziby GCPD
Wkraczając do akcji po wydarzeniach z gry Arkham Knight, zagraj jako Nightwing i spróbuj powstrzymać Pingwina przed ucieczką z posterunku policji Gotham City w ekscytującej opowieści w tym pakiecie.