Bling Bling Pack
Tym zestawem finansowych supermocy przywracamy grze Saints Row wypasiony styl. W tych trudnych ekonomicznie czasach nie ma lepszego sposobu na podkręcenie gospodarki niż wypasienie swojego wizerunku, by zrobić wrażenie na wrogach, przemienienie nieprzyjaciół w złoto midasowym dotykiem, wywołanie deszczu kasy tupnięciem lub zarzucenie ludzi dolarowymi banknotami. A jak? Ogarnij to i zabaw się z kasą!