Bless Unleashed: Pakiet Ultimate Founder's
Zyskaj przewagę na starcie i wyrusz do świata Lumios przed innymi w Bless Unleashed: Pakiecie Ultimate Founder's! Niniejszy pakiet odblokowuje wczesny dostęp do rozgrywki na piętnaście dni przed premierą, unikatowy tytuł Founder's, niepowtarzalne wierzchowce i nie tylko! Posiadacze Pakietu Ultimate Founder's będą mogli zagrać w Bless Unleashed od 26 lutego 2020 r., godz. 19:00 CET. Pakiet Ultimate Founder's zawiera: Piętnastodniowy wczesny dostęp do Bless Unleashed Unikatowy tytuł fundatora „Pyreborn” 3 epickie wierzchowce - Ivory Unicorn - Ironclad Rhino - Inferno Stallion 2 epickie zestawy kostiumów - Gilded Enforcer - Crimson Slayer Epicki zestaw uzbrojenia Crimson Valor Perks na 90 dni (codzienne nagrody Lumena i zwiększone profity w grze) 2000 Lumena 2 dodatkowe pola postaci Bless Unleashed to topowe MMORPG akcji następnej generacji, które najpierw pojawi się na Xbox One. Podróżuj po tętniącym życiem, spójnym świecie, w którym musisz zmierzyć się z potworami. Wybierz spośród pięciu klasycznych klas, z których każda charakteryzuje się innym stylem walki, opartym o serie i stworzonym specjalnie z myślą o rozgrywce online. Zbierz swoją drużynę, odkryj niezwykle szczegółowy świat, pełen niebezpiecznych bestii oraz boskich sekretów, i spróbuj w nim przetrwać. Premiera Bless Unleashed wyznaczona została na 12 marca 2020 roku.