BLEACH Rebirth of Souls - Retsu Unohana
Ten produkt to dodatek do gry BLEACH Rebirth of Souls. Retsu Unohana będzie dostępna jako grywalna postać. * Produkt jest również dostępny do zakupu w zestawie. Uważaj, aby nie zakupić go dwa razy.