Blazing Beaks
Blazing Beaks to gra typu roguelite. Nadmierna chciwość może cię tu dużo kosztować! Czeka na ciebie barwny świat i uzbrojone po czubki dziobów ptaki, wypalające sobie drogę przez hordy mutantów, potworów i innych koszmarnych kreatur. Przed tobą mnóstwo zagadek do rozwikłania, tajemnic do odkrycia i poziomów do zbadania. TRYBY GRY Tryb fabularny (1-2 graczy lokalnych): Walcz z najeźdźcami, poszukując źródła zła. To wybuchowa przygoda! Pamiętaj: musisz za wszelką cenę zastrzelić, spalić, porazić i roznieść w pył każdego z nacierających bez końca wrogów. Czeka na ciebie słodki, czarujący świat, pełny wymagających i najeżonych niespodziankami poziomów. ● Tryb zwykły: Proceduralnie generowane poziomy sprawiają, że każda rozgrywka jest wyjątkowym przeżyciem. ● Tryb z rozstawieniem: Możesz ustawić rozstawienie i grać na znanych już poziomach. ● Tryb dnia: Rywalizuj z innymi graczami na poziomie, który codziennie jest generowany na nowo. ● Tryb wyzwań: Zmierz się z szalonymi wyzwaniami. Tryb turniejowy (2-4 graczy lokalnych): Bitwa, w której przeciwnikami są twoi znajomi. Niech wygra prawdziwy bohater. ● Deathmatch: Każdy na każdego. Ostatni pozostały przy życiu miłośnik ziarenek wygrywa. ● Tryb z jedną bronią: Każdy gracz zaczyna z tą samą losowo wybraną bronią, której nie da się zmienić przez całą rundę. ● Tryb z upuszczaniem serduszek: Gracz, który otrzymuje obrażenia, upuszcza serduszka. Może je potem zebrać – ale inni również. ● Tryb strażnika czachy: Capnij i trzymaj złotą czachę przez określony czas, a wszyscy przeciwnicy stracą po 1 punkcie zdrowia. ● Tryb łowców: Każdy gracz zaczyna z dzidą. Kiedy nią rzucisz, musisz ją podnieść nim wykonasz kolejny atak.