Blair Character Pack
Co za urocza, szlachetna dama na boisku! Poznaj Blair i doświadcz jej eleganckiej gry w koszykówkę! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Blair ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Blair ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli już posiadasz Character Pass, Blair zostanie wymieniona na określoną liczbę punktów.