BLACKTAIL - TGA21Demo
Zostań wiedźmą rodem ze słowiańskich mitów w BLACKTAIL – surrealistycznej przygodowej grze akcji z widokiem pierwszoosobowym. Odkrywaj historię Yagi i zdecyduj o jej przyszłości. Czy stanie się ona nieustraszoną strażniczką lasu czy bohaterką najstraszniejszych dziecięcych koszmarów?