BLACKHOLE: Complete Edition
Kiedy załoga statku kosmicznego Endera zostaje wessana w czarną dziurę, wszyscy myślą, że jest już po nich. Na szczęście statek ostatecznie rozbija się na Entity – niezidentyfikowanym ciele niebieskim, przypominającym planetę. Po katastrofie pierwszy budzi się specjalista od parzenia kawy dla załogi – czyli ty. Wokół nikogo nie ma, a twoim jedynym towarzyszem jest Auriel, ironiczna sztuczna inteligencja. Wspólnie musicie opracować plan naprawy statku, ocalić resztę załogi, raz na zawsze zamknąć czarną dziurę i stać się bohaterami Ziemi. Nie będzie to łatwe zadanie, ponieważ tajemnicze jaskinie, zaginione miasta, potężne góry i ciemne lasy pełne są zmyślnych łamigłówek grawitacyjnych i zabójczych pułapek.