Black Manta
Pobierz i graj jako Black Manta, groźny wojownik wspomagający swe umiejętności specjalnym, dostosowanym do środowiska wodnego pancerzem. Gdy Atlantyda i jej król stają się celem wrogiego najazdu, bezwzględny najemnik Black Manta staje się narzędziem zemsty. Skryty w mroku, Black Manta długo czekał na moment, w którym będzie mógł pomścić śmierć swego ojca.