Black Book
„Black Book” to połączenie karcianych RPG i gier przygodowych. Opowiada porywającą historię młodej czarodziejki, która poświęciła swe życie walce z siłami ciemności. Zanurz się w zimnym, a jednocześnie kuszącym świecie rosyjskich opowieści ludowych i odkryj skrywane w mroku tajemnice. Młoda dziewczyna o imieniu Wasylisa, której przeznaczono zostanie czarownicą, postanowiła odmienić swój los i poślubić ukochanego. Lecz jej marzenie legło w gruzach, gdy narzeczony zginął w tajemniczych okolicznościach. Pogrążona w rozpaczy Wasylisa odnalazła Czarną Księgę. Ten demoniczny artefakt potrafi podobno spełnić dowolne życzenie osoby, która znajdzie jego siedem pieczęci. Dołącz do Wasylisy i przeżywaj z nią niezwykłe przygody pośród krajobrazów rosyjskiej wsi. Pomagajcie prostym ludziom, walcząc z demonami i przeprowadzając egzorcyzmy. Mity i legendy: Poznawaj świat oparty na mitologii północnej Rosji. Zdobywaj wiedzę dzięki dostępnej w grze encyklopedii, stworzonej z pomocą ekspertów w dziedzinie antropologii, i znajdź wszystkie opowieści ludowe ukryte w grze! Odnajdź pieczęcie Czarnej Księgi: Używaj piekielnych zaklęć przeciwko wrogom! Zbieraj kolejne karty zaklęć i nowe umiejętności. Poprowadź stado demonów: Wysyłaj demony, by wypełniały twoje rozkazy, ale uważaj – bezczynne demony zaczną cię dręczyć, jeśli nie znajdziesz im jakiegoś zajęcia! Historyczna przygoda: Rozwiązuj zagadki i wykonuj zadania poboczne, jednocześnie poznając życie na rosyjskiej wsi w epoce carów.