Birdcakes
Wejdź do świata broni latających ciastek! Po pikniku ktory poszedl strasznie zle, Pancake latająca babeczka będzie próbowała chronić swoją dziewczynę Cherry przed głodnymi muchami! Gra zawiera losowo generowane poziomy, kolorową grafikę 2D, precyzyjne kontrole strzelania i płynną mechanikę ruchu powietrznego. Będziesz gotowy do zwariowanego lotu przez kuchnię i w inne miejsca. Przepraw się przez 6 zainfekowanych przez muchy światów i zniszcz je potężnymi kulami cukierków. Nie będzie tak łatwo! Umrzyj raz i powrócisz do samego początku. Kupuj więc ulepszenia z piekarni i przygotuj się na uratowanie świata (latającej babeczki)!