Biomutant - Mercenary Class
Najemnik to specjalnie wyposażona klasa dostępna od początku gry tylko w ramach tego DLC. Umiejętność startowa najemnika to walka dwiema broniami. Jest on wyposażony w klasyczną katanę i krótsze wakizashi (w terminologii z prawdziwego świata). Najprościej mówiąc – świat BIOMUTANTA będziesz odkrywać jako klasyczny samuraj.