Biomechanical Toy (QUByte Classics)
W grze „Biomechanical Toy” wcielasz się w postać Inguza, bohatera uzbrojonego po zęby, który wyrusza na desperacką misję odzyskania Magicznego Wahadła skradzionego przez złoczyńcę Scrubby’ego, który ożywił armię złowrogich zabawek, które teraz rządzą królestwem! Eksploruj szczegółowe poziomy renderowane w oszałamiającej grafice pixel art oraz rozgrywkę wymagającą szybkiego refleksu. Przeskakuj przeszkody, odkrywaj sekrety ukryte w balonach i skrzyniach oraz wykorzystuj niszczycielski arsenał, który obejmuje wybuchowe pociski i specjalne bomby. Dzięki dodaniu funkcji cofania i szybkiego zapisywania podróż mająca na celu pokonanie Scrubby'ego i jego generałów nigdy nie była tak przyjemna.