Bilet sezonu SMITE 2021
Zdobądź ekskluzywną zawartość na cały rok dla każdego nowego boga, kupując Bilet sezonu SMITE 2021! Dla każdego boga, który pojawi się w 2021 r., otrzymasz następującą zawartość: - pakiet mowy - limitowaną skórkę Wyniesienia do boskości - dodatkową skórkę poziomu 1 - emotikony (machanie i klaskanie) Co więcej, natychmiast odblokujesz trzy elementy estetyczne, które zdobyć można tylko w Bilecie sezonu: limitowaną skórkę Anubisa Wielki mag, ekran ładowania Wielki mag oraz tytuł Tyran. Dodatkowo jako specjalną premię otrzymasz 1000 Klejnotów, które możesz wydać na elementy estetyczne w grze, Bilety rozgrywek czy jeszcze coś innego - wybór należy tylko do ciebie! (Jeśli nie masz pakietu bogów, odblokujesz też wszystkich nowych bogów 8 Sezonu.)