Bible Trivia­
Jak dobrze znasz swoje Bible Trivia? Bible Trivia nigdy nie było tak zabawne. Sprawdź się lub zorganizuj wieczór Bible Trivia z rodziną i przyjaciółmi w trybie Party. FUNKCJE Tryb jednoosobowy. Tryb Party (do 4 graczy). Przyjazne dla rodziny. Obsługa kontrolera. Zabawa dla wszystkich grup wiekowych. Na co czekasz? Pobierz teraz i przygotuj swój umysł na Bible Trivia!