Betomis (Xbox & PC)
Eksploruj mroczne lochy jako dzielny rycerz i przetrwaj przy użyciu sprytu i ograniczonych zasobów! Wejdź do podstępnych, pikselowych lochów Betomis, w których musisz uważnie obserwować i badać otoczenie, aby uciec! Betomis to platformówka akcji 2D w stylu retro, w której każda komnata rozległego lochu to jeden ekran z zagadką środowiskową. Światło jest ograniczone. Broń jest rzadka. Za to śmiertelnych zagrożeń jest mnóstwo – od kolców i wirujących pił po stwory i mięsożerne rośliny!