Beowulf
Beowulf wkracza na ring!Luźno oparty na epickim poemacie o tym samym tytule, Beowulf jest zapaśnikiem powracającym po długiej przerwie. Uzbrojony w oderwaną rękę Grendela i jego składane krzesło, Hurting, Beowulf walczy, by przywrócić swoją dawną świetność.Dzięki niesamowitemu wsparciu fanów Skullgirls, Beowulf jest czwartą z pięciu dodatkowych postaci ufundowanych w kampanii Indiegogo studia Lab Zero, które zostaną dodane do Skullgirls Encore. Beowulfa cechuje szeroki wachlarz wymyślnych chwytów zapaśniczych, unikalna mechanika gry oparta na pobudzaniu tłumu, jak również ta sama najwyższej klasy animacja i świetna rozgrywka, do której przyzwyczaiło nas Skullgirls i Lab Zero Games!