Beholder 3
Totalitarne państwo kontroluje wszystko i wszystkich, stosując opresyjne prawo, totalną inwigilację i zastraszanie obywateli. Wcielasz się we Franka Schwarza, męża i ojca, który z powodu donosu stracił właśnie ciepłą posadkę w Ministerstwie. Jedynym sposobem na uniknięcie więzienia jest układ z wysokiej rangi funkcjonariuszką aparatu bezpieczeństwa. Od teraz pod przykrywką właściciela budynku pracujesz jako szpieg – musisz włamywać się do mieszkań lokatorów, szukać kontrabandy i likwidować każdego, kogo wskaże ci szefowa. W tym samym czasie musisz szpiegować i knuć intrygi przeciwko współpracownikom w Ministerstwie, aby odzyskać swoje miejsce w hierarchii. Różne frakcje potajemnie walczą o władzę nad Ministerstwem i całym państwem – rozgrywaj je przeciwko sobie, aby osiągnąć dla siebie korzyści. Potrafisz odzyskać swoje dawne życie? A może pokusisz się o coś lepszego? Będziesz walczyć o zmiany i prawdę, czy raczej utrzymasz status quo? Kogo poświęcisz, aby zdobyć to, czego pragniesz?