Behemoth
Behemoth to wielgachny olbrzym, spoglądający w dół na wrogów swoimi oczyma, wypełnionymi lawą. Uwielbia walkę wręcz, jest powolny, ale niezwykle potężny. Jeśli cię nie zmiażdży, stopi cię żywcem za pomocą swoich bomb magmowych.