Before Exit: Gas Station - Midnight DLC
Midnight DLC to pierwszy duży dodatek do Before Exit: Gas Station, przenoszący doświadczenie wykrywania anomalii w jego najmroczniejsze godziny. W dodatku Midnight mrok głębokiej nocy spowił stację benzynową, a Ty jako pracownik musisz pracować po godzinach. Ale uważaj: wraz z nadejściem północy Twój szef stał się bardziej czujny niż kiedykolwiek i może czaić się za każdym rogiem... Cechy: - Rozegraj 9 nowych scenariuszy wykraczających poza klasyczny tydzień pracy i schodź w coraz głębszą ciemność z każdą mijającą nocą - Staw czoła wyjątkowym wyzwaniom i nie daj się pokonać nowym warunkom pogodowym na stacji - Zanurz się w atmosferze horroru i drżyj ze strachu, gdy Twój szef pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie - Odkryj prawdziwą naturę stacji i poznaj sekrety jej właściciela Czy zdołasz przetrwać późne zmiany i odkryć tajemnice stacji, zanim skończy się noc? Midnight DLC zapewnia pełne napięcia doświadczenie, w którym każdy ruch się liczy, a niebezpieczeństwo może pojawić się w każdej chwili.