Beat Souls
Zanurz się w żywym świecie cyberpopu i wytańcz najlepszy wynik w intensywnej akcji pełnej rytmu! Muzyka i intensywna rozgrywka pełna akcji łączą się w Beat Souls, szybkiej, rytmicznej grze, w której musisz unikać przeszkód i zbierać dusze, aby tworzyć stylowe kombosy na drodze do najwyższego wyniku! Zapewnij spoczynek Yokai Rytmu, korzystając z doskonałych tanecznych ruchów i robiąc niezapomniane show! Słodka, kolorowa atmosfera anime połączona z neonowym stylem cyberpunku – unikatowy wygląd i charakter Beat Souls to sama radość, a energetyczna ścieżka dźwiękowa sprawi, że będziesz wracać po więcej! Opanuj elegancki taniec uników i skoków, aby pokonać zbliżające się przeszkody, jednocześnie poruszając swoimi towarzyszami „Otomo”, aby zbierać dusze. Ale uważaj! Kolizja z Hałasem wyrzuci cię z rytmu, resetując combo i wyczerpując wytrzymałość. Jeśli skończy ci się wytrzymałość, przegrasz. Walcz w 30 etapach o regulowanym poziomie trudności jako legendarna Kapłanka Świątyni Mikoto, która może komunikować się z yokai przez taniec! Czy masz wystarczająco siły, aby pokonać Hałas?