Be the Zombie
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Graj jako Night Hunter i zapoluj na mieszkańców Kwarantanny. Jako groźny zombie-drapieżca możesz dokonywać inwazji na innych graczy i uczynić ich rozgrywkę jeszcze bardziej przerażającą. Poluj, zabijaj i rozwijaj swe nadludzkie umiejętności, aby stać się najczarniejszym koszmarem Harran. Sprawdź się w emocjonującym, asymetrycznym trybie multiplayer i wciel się w rolę żądnego krwi najeźdźcy.