BATTLETECH - Urban Warfare
Prezentowane rozszerzenie koncentruje się wokół walk miejskich, wprowadzając do rozgrywki nowe funkcje, w tym ograniczone pole widzenia jednostek, zasady związane ze zniszczeniami powstałymi wskutek działań bojowych oraz całe mnóstwo nowych sposobów destrukcji. Każde starcie na terenach zurbanizowanych to zarówno potencjalne korzyści, jak i zagrożenia – eksplozje, powodzie i inne zdarzenia mogą pokrzyżować Twoje plany. Nowe wyzwania w miastach, wskrzeszenie zapomnianych technologii, nowe mechy, pojazdy, wydarzenia i punkty zapalne sprawiają, że w dodatku Urban Warfare rozgrywka BATTLETECH osiąga zupełnie nowy poziom bezkompromisowego realizmu. Wojna na terenach zurbanizowanych – Twoje mechy przenoszą się z otwartych obszarów w miejskie labirynty, a walki prowadzone na ulicach stawiają przed Tobą zupełnie nowe wyzwania taktyczne. Każdy budynek tworzący nowe miejskie otoczenie może zostać całkowicie zrównany z ziemią, dzięki czemu możesz tworzyć nowe ścieżki oraz stawiać prowizoryczne, improwizowane barykady z gruzowisk. Wystarczy kilka celnych salw. Porzucone cysterny z łatwopalnym paliwem, zdewastowane instalacje chłodzące budynków przemysłowych i uszkodzone transformatory zakłócające systemy namierzania mogą drastycznie odmienić sytuację na polu bitwy. Wojna z użyciem elektroniki – Powrót zapomnianych technologii sprzed stuleci nieodwracalnie zrewolucjonizuje oblicze pola bitwy XXXI wieku. Mechy wyposażone w środki przeciwdziałania elektronicznego (ECM) oraz znajdujące się w ich pobliżu jednostki sojusznicze nie są wykrywane przez wrogie systemy namierzania, zaś pośredni ostrzał nie wyrządza im szkód. Z kolei mechy posiadające aktywne sondy mogą wykrywać i namierzać ukryte jednostki przeciwnika. Dwa nowe BattleMechy – Eksperymentalny Raven 1X wyposażony jest w pakiet zaawansowanego uzbrojenia elektronicznego. W skład tego lekkiego oprzyrządowania wchodzą system ECM i aktywna sonda. Javelin to doskonale zrównoważona kombinacja szybkości i siły ognia, szczególnie efektywna w starciu na niewielkich odległościach. Nowe punkty zapalne – krótkie, wielowątkowe historie z wieloma dramatycznymi wyborami, łączące w jedną całość misje najemnicze, rozmowy z załogą, wydarzenia specjalne oraz unikalne nagrody dodatkowe. Trzy nowe pojazdy wroga – Miejski czołg szturmowy Galant imponuje szybkością, zwrotnością i arsenałem umożliwiającym mu skuteczną walkę na każdą odległość; Packrat to pojazd wsparcia wyposażony w prototypową wersję systemu ECM; z kolei Rotunda zaopatrzona w eksperymentalną aktywną sondę to jednostka służąca do prowadzenia zwiadu. Nowe wyzwania – W nowych, wymagających misjach typu „Atak i obrona” Twoi najemnicy muszą zniszczyć bazę przeciwnika w celu powstrzymania nieustannie nadciągających posiłków wroga, zanim uda im się pokonać bazę Twojego zleceniodawcy.