BATTLETECH Heavy Metal
Do świata BATTLETECH zawitało właśnie osiem nowych mechów, w tym siedem klasycznych konstrukcji wprost z oryginalnej gry planszowej oraz lśniący nowością debiutant zaprojektowany specjalnie na potrzeby tego rozszerzenia. Szerz spustoszenie na nowe sposoby: wdrożono osiem śmiercionośnych systemów uzbrojenia, dzięki którym wpadniesz w amok destrukcji o niewyobrażalnych do tej pory proporcjach. Heavy Metal przenosi walki mechów w zupełnie nieznany wymiar dzięki najnowszej minikampanii złożonej z punktów zapalnych. Jedna oryginalna i siedem klasycznych jednostek BattleMechów: Siedem klasycznych mechów skonstruowanych na przestrzeni 35-letnich dziejów BATTLETECH powraca w pełnej glorii i chwale. Towarzyszy im pierwsza maszyna zaprojektowana z myślą o tym rozszerzeniu. Każdy mech wyposażony jest w unikalny sprzęt przywołujący atmosferę i symbolizujący dzieje świata z oryginalnej gry planszowej. Osiem nowych systemów uzbrojenia zmieniających przebieg rozgrywki: Osiem zupełnie nowych systemów uzbrojenia zdolnych unicestwić nawet najpotężniejszych wrogów na wiele różnych sposobów. Mortar, nowa broń mechów, to pierwszy w BATTLETECH oręż powodujący obrażenia obszarowe, który jest w stanie zniszczyć wiele jednostek naraz; z kolei COIL Beam zadaje celowi tym większe obrażenia, im większa odległość zostanie pokonana przed oddaniem strzału, co sprawia, że doskonale nadaje się dla lekkich mechów. Nowa minikampania z punktami zapalnymi: Staw czoła dwóm legendarnym postaciom z uniwersum BATTLETECH – oto Bounty Hunter oraz Black Widow z drużyny najemników Wolf’s Dragoons. Wrak transportera zawędrował z głębokiego kosmosu do regionu Periphery. Jakie sekrety może kryć i komu uda się zdobyć jego tajemniczy ładunek?