BATTLETECH - Flashpoint
Pierwsze rozszerzenie w historii BATTLETECH wzbogaca grę o nowe mechanizmy rozgrywki oraz przeszło 30 godzin całkowicie nowej zawartości dla żądnych przygód najemników. Przedstawiamy punkty zapalne: krótkie, wielowątkowe historie z wieloma dramatycznymi wyborami, łączące w jedną całość misje najemnicze, rozmowy z załogą, wydarzenia specjalne oraz unikalne nagrody dodatkowe. Snute w ten sposób opowieści przenoszą tryb kariery i ostateczne etapy rozgrywki BATTLETECH w zupełnie nowy wymiar. Punkty zapalne rzucają Cię w wir niebezpiecznych zatargów i intryg wielkich rodów regionu Inner Sphere. Zaprojektowano je tak, aby stanowiły wyzwanie dla nawet najbardziej wytrawnych mechadowódców. Niektóre z obfitujących w dramatyczne zwroty akcji punktów zapalnych wymagają wielokrotnego rozmieszczenia sił i nie pozwalają na naprawy oraz leczenie pomiędzy kolejnymi misjami. Z kolei inne skupiają się na infiltracji i ograniczają liczbę dostępnych BattleMechów. To rozszerzenie – wzbogacające rozgrywkę BATTLETECH o przeszło 30 godzin ekscytującej zawartości w postaci punktów zapalnych – wprowadza również do gry trzy nowe modele mechów (wśród nich znajduje się m.in. długo oczekiwany przez graczy Hatchetman), nowy rodzaj wymagających misji, a także nowy ekosystem tropikalny. Stawki w grze BATTLETECH jeszcze nigdy nie były tak wysokie.