Dostań więcej i graj w Battlefield Hardline na swój sposób dzięki usłudze Premium. Usługa Premium rozszerza możliwości gry Battlefield – otrzymasz wszystkie 4 dodatki, 12 dodatkowych pakietów bojowych, specjalne przedmioty i wiele więcej. Stosunek ceny do zawartości jest bardzo atrakcyjny, a przy tym członkostwo wiąże się z wieloma innymi korzyściami. Jako użytkownik Premium otrzymasz dostęp do wszystkich dodatków dwa tygodnie przed ich premierą. Możesz też wyróżnić się na polu walki dzięki specjalnym kamuflażom, naszywkom i innym elementom dostępnym wyłącznie w usłudze Premium. To jeszcze nie wszystkie korzyści – więcej przedstawimy wkrótce.