Battle Puzzle 2048 - Wicked Witches
Battle Puzzle 2048 - Wicked Witches wprowadza fascynujący zwrot akcji do klasycznej gry logicznej 2048! Przesuwaj kafelki, aby łączyć pasujące liczby, budować potężne kombinacje i stawiać czoła kolorowej gamie nadprzyrodzonych wrogów. Staw czoła przebiegłym czarownicom, figlarnym wampirom i uroczym dziewczęcym demonom, z których każda jest uzbrojona w unikalne umiejętności, takie jak rzucanie uroków na kafelki, wysysanie zdrowia lub przywoływanie chaosu na siatce. Pokonaj tych magicznych wrogów, rozbijając w nich kafelki o wysokiej wartości, jednocześnie zwracając uwagę na ich czas odnowienia i przeciwdziałając ich atakom. Wybierz jeden z pięciu poziomów trudności, aby dopasować je do swoich umiejętności i ciesz się ekscytującą mieszanką strategii, łamigłówek i nadprzyrodzonych psot. Po pokonaniu czarownic i demonów przełącz się na tryb nieskończony, aby powalczyć o najwyższy wynik w 2048. Łącz kafelki, wspinaj się po liczbach i sprawdź swoje mistrzostwo w rozwiązywaniu łamigłówek w tej czarującej i wymagającej grze. Czy zdołasz wznieść się na szczyt i zostać najlepszym mistrzem łamigłówek w świecie magii i chaosu?