Battle Puzzle 2048 - Space Girls
Battle Puzzle 2048 - Space Girls to ekscytująca odmiana klasycznej gry logicznej 2048! Przesuwaj kafelki, aby łączyć pasujące liczby, buduj potężne kombinacje i opracowuj strategie, aby osiągnąć zwycięstwo. Graj w trybie nieskończonym, aby osiągnąć jak najwyższy wynik lub zmierz się z jedną z siedmiu uroczych, ale wymagających kosmicznych dziewczyn, z których każda ma unikalną umiejętność, taką jak tarcze, leczenie, obniżanie poziomu kafelków lub losowe niszczenie. Pokonaj przeciwników, rozbijając w nich kafelki i ostrożnie dobierając ruchy, aby przeciwdziałać ich umiejętnościom. Dzięki pięciu poziomom trudności do wyboru gra oferuje zabawne i angażujące doświadczenie zarówno dla graczy okazjonalnych, jak i ambitnych. Czy przechytrzysz te kosmiczne słodziaki i podbijesz galaktykę łamigłówek? Rzuć sobie wyzwanie i udowodnij swoje umiejętności w tej ekscytującej międzygwiezdnej przygodzie!