Batman: The Enemy Within - Episode 5
Kogo wybierasz – przyjaciela z niejasnym podejściem do sprawiedliwości, który obraca twoich sprzymierzeńców przeciwko tobie, czy bezwzględnego wroga, którego nic nie powstrzyma, by zobaczyć jak cierpisz, gdy płonie twoje miasto? W zależności od relacji, którą zbudujesz z Johnem Doe, przeżyjesz dwie różne historie. Co wybierzesz, Bruce, przyjaciela czy wroga? Odcinek piąty pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga Batman: The Enemy Within - Episode 1.