Batman: The Enemy Within - Episode 4
Przymierze wciela swój plan w życie i przykrywka Bruce'a zostaje spalona. To obnaża jego kłamstwa i pojawiają się nowe pytania. Jak przegrupuje się Przymierze? Jakie motywy ma Amanda Waller i Agencja? I co najważniejsze - jak John Doe poradzi sobie z prawdą o swoim koledze, Bruce'ie? Kolejne starcie wisi w powietrzu. Czy pozwoli ono sięgnąć po koronę roześmianemu księciu zbrodni ? Odcinek czwarty pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga Batman: The Enemy Within - Episode 1.