Batman: The Enemy Within - Episode 2
Śmierć złoczyńcy z ręki tajemniczego zabójcy była tylko początkiem. Podczas gdy eksplozje trzęsą Gothamem, Batman śpiesznie udaje się na spotkanie z rywalem, ale napotyka na siłę, która może spowodować upadek Mrocznego Rycerza. Pod przykrywką miliardera Bruce spotyka „przyjaciół” Johna Doe’a i zostaje wplątany w spisek, z którego jedynym wyjściem jest dalsze wgłębienie się. Ale za jaką cenę? Drugi odcinek pięcioczęściowej gry seryjnej. Zakup tej dodatkowej zawartości wymaga Batman: The Enemy Within - Episode 1.