Bartoli Custom Pistol
Zmodyfikowany pistolet Bartoli to niezwykle precyzyjna broń z celownikiem i tłumikiem. Niniejsza broń jest też dostępna jako część zestawu High Tech, który jest elementem kolekcji Garnitury i Broń.