Barbarous: Survivor's Quest
Kraina została opanowana przez głodne orki, szkielety, duchy, szczury i inne niebezpieczne stworzenia, a przetrwają tylko najsilniejsi! Walcz z falą za falą wrogów, staw czoła potężnym bossom i ulepszaj swojego bohatera, aby stał się niepowstrzymany. Każda rozgrywka to nowe wyzwanie! Mądrze wybieraj ulepszenia i kształtuj swój build w miarę postępów. Otwieraj skrzynie ze skarbami, zbieraj doświadczenie i pozostań w walce, gdy fale przeciwników stają się coraz silniejsze. Poprawiaj statystyki, odblokowuj potężne bronie i zdobywaj cenne nagrody, torując sobie drogę przez chaos! Cechy: - Walcz z falami orków, szkieletów, duchów, szczurów i nie tylko - Staw czoła potężnym bossom i zdobywaj cenne nagrody - Kształtuj swój build dzięki wielu broniom i przedmiotom - Ulepszaj i rozwijaj swój ekwipunek! - Zwiększ swoją moc i zostań najlepszym bohaterem Jak długo przetrwasz, zanim horda cię przytłoczy?