Barbarous: Survivor's Quest - Mage DLC
W tym tajemniczym DLC w Gildii Magów czekają na ciebie nowe arkane zagrożenia. Odblokuj: - Zupełnie nową mapę - Gildia Magów! - Zmierz się z 3 nowymi bossami! - Poznaj nową postać "Varizz"! - Użyj unikalnej zdolności Varizza: po otrzymaniu obrażeń zwiększa się prędkość ruchu, a czas odnowienia wszystkich broni zostaje skrócony! - Odkryj nową broń, "Oko Pustki"! - Uwolnij pionowy promień, który przebiega przez ekran i zadaje ogromne obrażenia! Gildia Magów jest pełna niebezpieczeństw, potężnych wrogów i nowych sposobów na wzmocnienie swojego runu. Czy przetrwasz jej magiczne zagrożenia i pokonasz wszystko, co stanie ci na drodze?