Banner Saga 3
Banner Saga 3 jest ostatnim i najbardziej dramatycznym rozdziałem dojrzałej opowieści toczącej się w świecie inspirowanym mitologią wikingów. Ten uznany na całym świecie cykl gier RPG otrzymał ponad 20 różnych nagród oraz aż cztery nominacje do nagrody BAFTA. Komu zaufasz i jak ochronisz przyjaciół, gdy nadejdzie mrok, a świat do reszty rozpadnie się na Twoich oczach? Banner Saga jakiej jeszcze nie było! W finalnej odsłonie gry siły ciemności przejmują kontrolę nad światem i wpływają na wszystko, do czego zdążył przyzwyczaić Cię ten piękny, ręcznie malowany świat. Zdecyduj, którzy bohaterowie staną się częścią Twojej drużyny! Czy zdecydujesz się przyłączyć do niej drążycieli? Wykorzystaj przewagę, jaką dają nowe opcje ulepszeń bohaterów, którzy rosną w siłę wraz z każdą stoczoną bitwą. Większy nacisk na strategiczny aspekt walki wraz z nowym systemem fal przeciwników. Włócznia Valków oraz tytuły bohaterskie pozwolą graczom na jeszcze lepsze dostosowanie rozgrywki do swojego stylu gry. Pokieruj rozwojem wydarzeń. W zależności od wyborów dokonanych w Banner Saga 1 oraz 2 możesz zobaczyć odmienne, równie klimatyczne zakończenia gry. Żaden bohater nie jest bezpieczny. Zupełnie nowa ścieżka dźwiękowa skomponowana przez nominowanego do nagrody Grammy Austina Wintory’ego.